Regulamin
Warunki ogólne
-
Regulamin określa zasady i warunki dotyczące składania i realizacji zamówień na towary oferowane przez Tuderek Consulting Emilia Wolańska – Tuderek zwanego dalej SKLEPEM. Działalność sklepu prowadzona jest pod nazwą:
Tuderek Consulting Emilia Wolańska – Tuderek
Al. Bohaterów Września 4/10
02-389 WarszawaNIP 796 252 44 02
-
Regulamin określa prawa i obowiązki osoby zamawiającej oferowane produkty, zwanej dalej KLIENTEM.
-
Każdy klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
-
Podane ceny towarów w sklepie on-line zawierają podatek VAT.
Warunki składania zamówienia
-
Klientem naszego sklepu może być osoba fizyczna (konsument w rozumieniu art.221 kodeksu cywilnego) osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
- Produkty oferowane w Sklepie Dennis Bernard są produktami PROFESJONALNYMI, których użycie wymaga wiedzy i umiejętności fryzjerskich. W przypadku, gdy Klient nie posiada odpowiedniego przygotowania Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za efekty użycia oferowanych produktów.
-
Zamówienie będzie uważane za złożone w sytuacji, gdy w formularzu zamówienia zostaną umieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Kupującego, tj. numer telefonu kontaktowego oraz adres email.
-
Zamówienia mogą być składne przez osoby nie zarejestrowane w naszym sklepie. Warunkiem przyjęcia takiego zamówienia jest wcześniejsza płatność przelewem na konto.
-
Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem sklepu, poczty e-mail lub telefonicznie.
-
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień w przypadku wątpliwości, co do wypłacalności zamawiającego, jak również w przypadku nieoczekiwanego braku produktu. W takim przypadku sklep powiadomi o tym fakcie zamawiającego poprzez email lub telefonicznie z wyjaśnieniem przyczyn odmowy realizacji.
-
Jeżeli do 10 dni od daty złożenia zamówienia na konto bankowe Sklepu nie wpłynęła cała należna kwota zamówienia, może ono zostać anulowane.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z Klientem za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu, w celu usprawnienia realizacji zamówienia oraz przedstawienia informacji komercyjnych dotyczących naszych towarów.
Wysyłka Towarów
1. Towary wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, a w przypadku przedpłaty od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Jeżeli ten termin jest dłuższy, informujemy Klienta telefoniczne lub drogą elektroniczną poprzez e-mail.
2. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich.
- Koszt wysyłki uzależniony jest od formy płatności oraz wartości zamówienia:
- 12 zł brutto – przesyłki kurierskie
- 15 zł brutto – przesyłki kurierskie za pobraniem
Przedstawiony koszt dotyczy wysyłek krajowych, zamówionych w naszym sklepie. Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień powyżej 500 zł.
3. W przypadku przedpłaty należność za towar wraz z kosztami przesyłki należy wpłacić na konto:
13 1020 1097 0000 7002 0267 2301
4. Do każdego zamówienia dołączamy paragon. Na życzenia wystawiamy również Faktury VAT.
5. W przypadku braku towaru lub niemożności dostarczenia go w terminie wskazanym w pkt.1, klient ma prawo odstąpić od zakupu.
Reklamacje i zwroty towarów
-
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Towar musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym.
-
Sklep gwarantuje, w przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie, wymianę na towary wolne od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
-
Zwracany towar wraz z oświadczeniem kupującego (w którym należy wskazać gdzie i jak mają być zwrócone pieniądze), należy odesłać na adres firmy po uprzednim skontaktowaniu się ze sprzedawcą. Towar należy zwrócić razem z paragonem lub otrzymaną fakturą VAT. Koszty przesyłki za zwrócony towar pokrywa klient. Koszt zwróconego towaru po uprzednim odjęciu kosztów wysyłki zostanie zwrócony na konto bankowe klienta.
-
Uwzględniamy reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.
-
Reklamacje będą uwzględniane pod warunkiem wcześniejszego kontaktu ze sprzedającym.
-
Klient w chwili otrzymania przesyłki winien jest sprawdzić przesyłkę. Jeżeli stwierdzi jakiekolwiek braki, uszkodzenia, niezgodności powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. Reklamacje są rozpatrywane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności przewoźnika.
-
Prawo odstąpienia od umowy dotyczącej towarów zakupionych w Sklepie, o którym mowa powyżej nie ma zastosowania do zakupów dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności.
- W przypadku złożenia zamówienia i nie złożenia pisemnej rezygnacji przed datą jego wysyłki lub odmowy przyjęcia paczki Konsument na wezwanie Sprzedającego jest zobowiązany uiścić opłatę za koszt wysyłki, zwrotu i pakowania.
-
Nasza firma nie przyjmuje przesyłek na nasz koszt i za pobraniem.
Opis towarów
Staramy się, aby opis towarów był na bieżąco aktualizowany. Zastrzegamy sobie jednak prawo do błędów w opisach towarów.
Dane osobowe
Klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą:
Tuderek Consulting Emilia Wolańska – Tuderek
Al. Bohaterów Września 4/10
02-389 Warszawa
NIP 796 252 44 02
e-mail: emilia@tuderek.com