Regulamin

Warunki ogólne

  1. Regulamin określa zasady i warunki dotyczące składania i realizacji zamówień na towary oferowane przez Tuderek Consulting Emilia Wolańska – Tuderek zwanego dalej SKLEPEM. Działalność sklepu prowadzona jest pod nazwą:

    Tuderek Consulting Emilia Wolańska – Tuderek
    Al. Bohaterów Września 4/10
    02-389 Warszawa

    NIP 796 252 44 02

  1. Regulamin określa prawa i obowiązki osoby zamawiającej oferowane produkty, zwanej dalej KLIENTEM.

  1. Każdy klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

  1. Podane ceny towarów w sklepie on-line zawierają podatek VAT.

Warunki składania zamówienia

  1. Klientem naszego sklepu może być osoba fizyczna (konsument w rozumieniu art.221 kodeksu cywilnego) osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

  2. Produkty oferowane w Sklepie Dennis Bernard są produktami PROFESJONALNYMI, których użycie wymaga wiedzy i umiejętności fryzjerskich. W przypadku, gdy Klient nie posiada odpowiedniego przygotowania Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za efekty użycia oferowanych produktów.
  3. Zamówienie będzie uważane za złożone w sytuacji, gdy w formularzu zamówienia zostaną umieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Kupującego, tj. numer telefonu kontaktowego oraz adres email.

  4. Zamówienia mogą być składne przez osoby nie zarejestrowane w naszym sklepie. Warunkiem przyjęcia takiego zamówienia jest wcześniejsza płatność przelewem na konto.

  5. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem sklepu, poczty e-mail lub telefonicznie.

  6. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień w przypadku wątpliwości, co do wypłacalności zamawiającego, jak również w przypadku nieoczekiwanego braku produktu. W takim przypadku sklep powiadomi o tym fakcie zamawiającego poprzez email lub telefonicznie z wyjaśnieniem przyczyn odmowy realizacji.

  7. Jeżeli do 10 dni od daty złożenia zamówienia na konto bankowe Sklepu nie wpłynęła cała należna kwota zamówienia, może ono zostać anulowane.

  8. Sklep zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z Klientem za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu, w celu usprawnienia realizacji zamówienia oraz przedstawienia informacji komercyjnych dotyczących naszych towarów.

Wysyłka Towarów

1. Towary wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, a w przypadku przedpłaty od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Jeżeli ten termin jest dłuższy, informujemy Klienta telefoniczne lub drogą elektroniczną poprzez e-mail.

2. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich.

  • Koszt wysyłki uzależniony jest od formy płatności oraz wartości zamówienia:
    • 12 zł brutto – przesyłki kurierskie
    • 15 zł brutto – przesyłki kurierskie za pobraniem

Przedstawiony koszt dotyczy wysyłek krajowych, zamówionych w naszym sklepie. Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień powyżej 500 zł.

3. W przypadku przedpłaty należność za towar wraz z kosztami przesyłki należy wpłacić na konto:

13 1020 1097 0000 7002 0267 2301

4. Do każdego zamówienia dołączamy paragon. Na życzenia wystawiamy również Faktury VAT.

5. W przypadku braku towaru lub niemożności dostarczenia go w terminie wskazanym w pkt.1, klient ma prawo odstąpić od zakupu.

 

 

Reklamacje i zwroty towarów 

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Towar musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym.

  2. Sklep gwarantuje, w przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie, wymianę na towary wolne od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

  3. Zwracany towar wraz z oświadczeniem kupującego (w którym należy wskazać gdzie i jak mają być zwrócone pieniądze), należy odesłać na adres firmy po uprzednim skontaktowaniu się ze sprzedawcą. Towar należy zwrócić razem z paragonem lub otrzymaną fakturą VAT. Koszty przesyłki za zwrócony towar pokrywa klient. Koszt zwróconego towaru po uprzednim odjęciu kosztów wysyłki zostanie zwrócony na konto bankowe klienta.

  4. Uwzględniamy reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.

  5. Reklamacje będą uwzględniane pod warunkiem wcześniejszego kontaktu ze sprzedającym.

  6. Klient w chwili otrzymania przesyłki winien jest sprawdzić przesyłkę. Jeżeli stwierdzi jakiekolwiek braki, uszkodzenia, niezgodności powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. Reklamacje są rozpatrywane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności przewoźnika.

  7. Prawo odstąpienia od umowy dotyczącej towarów zakupionych w Sklepie, o którym mowa powyżej nie ma zastosowania do zakupów dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności.

  8. W przypadku złożenia zamówienia i nie złożenia pisemnej rezygnacji przed datą jego wysyłki lub odmowy przyjęcia paczki Konsument na wezwanie Sprzedającego jest zobowiązany uiścić opłatę za koszt wysyłki, zwrotu i pakowania.
  9. Nasza firma nie przyjmuje przesyłek na nasz koszt i za pobraniem.

    POBIERZ WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Opis towarów

Staramy się, aby opis towarów był na bieżąco aktualizowany. Zastrzegamy sobie jednak prawo do błędów w opisach towarów.

Dane osobowe

Klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą:

Tuderek Consulting Emilia Wolańska – Tuderek
Al. Bohaterów Września 4/10
02-389 Warszawa

NIP 796 252 44 02

e-mail: emilia@tuderek.com